شما اینجا هستید

سیاسی » امام جمعه بادرود گفت: خلق حماسه ملّی در انتخابات، نشان‌دهنده حساسیت ملّت نسبت به سرنوشت خود و کشورشان است
گروه : سیاسی

امام جمعه بادرود گفت: خلق حماسه ملّی در انتخابات، نشان‌دهنده حساسیت ملّت نسبت به سرنوشت خود و کشورشان است.
حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با گرامیداشت و تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و با اشاره به نامگذاری ۱۵ شعبان به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و قدردانی از آنها در این هفته، اظهار کرد: این مجاهدان خاموش در راه حراست از انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، بدون آنکه نامشان جایی مطرح باشد.
امام جمعه بادرود گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) شبانه روز در مسئولیت خود از اقشار مختلف دفع بلا می‌کنند و امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورند و اقتدار و صلابت امروزنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مجاهدت‌های شبانه روزی سربازان گمنام و بی ادعا در وزارت اطلاعات است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تشکیل مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: از تأثیرات غیرقابل انکار مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توان بر تأمین امنیت ملی نام برد که نقش مردم در این راستا بی‌بدیل و بی‌همتا است.
عقیلی با بیان اینکه رأی مردم از جنبه‌های مختلف داخلی و خارجی دارای ارزش است گفت: هر قدر مشارکت سیاسی و حضور مردم پررنگ‌تر باشد، جمهوریّت و اسلامیّت نظام تقویت می‌شود و به تأمین امنیت داخلی این مرز و بوم کمک می‌کند.
خطیب جمعه بادرود بیان کرد: مشارکت حداکثری می‌تواند شاخصی برای بالا رفتن امنیت بین المللی ایران اسلامی باشد و قدرت چانه‌زنی‌های سیاسی را بالا ببرد.
حجت الاسلام عقیلی با بیان اینکه رأی بالای مردم در انتخابات، برای دشمنان پیام انسجام و همراهی ملی را ارسال می‌کند، گفت: خلق حماسه ملّی در انتخابات، نشان‌دهنده حساسیت ملّت نسبت به سرنوشت خود و کشورشان است و به طور کلی، مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات، مایه عزّت و اقتدار ملی بوده و از شاخصه‌های رشد ملّی محسوب می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی