شما اینجا هستید

بخش بادرود » امام جمعه بادرود گفت: مسئولان کشور نباید خود را از مردم‌داری، مردم‌دوستی دور کنند و بدانند که این مردم هستند که همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند
گروه : بخش بادرود

حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با تاکید بر رعایت تقوای الهی با بیان اینکه اهل تقوا اهل استغفار است به درپیش بودن مراسم معنوی اعتکاف در مساجد اشاره کرد و آن را یکی از بهترین عبادت‌ها برشمرد.

امام جمعه بادرود افزود: سنت نیکو حسنه اعتکاف باید امسال باشکوه انجام شود.

وی با تاکید براین که مسؤولان برای اقامه امر اعتکاف در جامعه و اجرای آن کمک کنند، تصریح کرد: مساجد و هیئت امنا نیز باید برای برپایی این مراسم همکاری لازم داشته باشند.

عقیلی با اشاره به دیدار امامان جمعه کشور با رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند، امامت جمعه کار بسیار دشواری است، زیرا خطیب جمعه زمانی که به خطابه می‌ایستد باید رضای خالق و رضای خلق را در نظر بگیرد. ایشان تاکید کرد، کسانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند باید رضایت خلق را در چارچوب شرع و دین در نظر داشته باشند.

امام جمعه بادرود ادامه داد: مسئولان کشور نباید خود را از مردم‌داری، مردم‌دوستی دور کنند و بدانند که این مردم هستند که همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و دولت باید این حضور را مغتنم بشمارد و نباید مسائل مالی به مردم این‌چنین فشار بیاورد.

عقیلی با تقدیر از اقدام سپاه و حمله موشکی به لانه جاسوسی و شبکه‌های تروریستی بیان داشت: سپاه پاسداران این نقطه‌های فساد را شناسایی کرده و هدف حمله قرار داده است و امروز ساختن ایران قوی و قدرت دفاعی ما سبب شده که دشمنان می‌هراسند با شیوه‌های سخت به ما حمله کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی