شما اینجا هستید

سیاسی » امام جمعه کاشان با بیان اینکه حمله آمریکا و انگلیس به یمن بزرگترین حماقت تاریخ است، گفت: حمله به یمن با هدف کاهش فشارهای داخلی انجام شد.
گروه : سیاسی

وی ضمن اشاره به سالروز فرار شاه گفت: امام راحل در ۱۵ سال چنان دل‌های مردم را متحول کرد با راهپیمایی چهار راهپیمایی همه مردم در صحنه حضور پیدا کردند و در این شرایط شاه زمانی که عدم همراهی مردم را مشاهده کرد، تصمیم به فرار گرفت.

حسینی ضمن اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و همپیمانان برای حمله به یمن تصریح کرد: این تصمیم با دستور بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شد و نخست وزیر منحوس انگلیس نیز به این حمله اذعان کرد و ۱۰۰ موشک به ۶۰ هدف در ۱۶ مرکز زدند.

وی با بیان اینکه ادعای حقوق بشر آمریکا گوش جهان را پر کرده است، تاکید کرد: هر موقع اسرائیل در میدان شکست خورده است برای کاهش فشارها جنگ را در منطقه گسترش داده است و حمله به یمن نمونه‌ای از آن است.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به آمادگی نیروهای یمن در راه دفاع از این کشور تا مرز شهادت افزود: حشدالشعبی عراق اعلام کرد که با حمله به یمن با تمام قوا پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار داد و انصارالله اعلام کرد آمریکا و اسرائیل متوجه می‌شوند که حمله به یمن بزرگترین حماقت تاریخ است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی