شما اینجا هستید

به روایت تصویر » به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، جلسه تجلیل از خانواده های معزز شهداء و جانبازان عملیات غرورآفرین فتح المبین با حضور آقایان هنرمندی معاونت فرمانداری ، دادستان شهرستان نطنز ، فرماندهی سپاه ، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات آموزش و پرورش ، شبکه بهداشت و درمان و مخابرات و نمایندگان شهرداری نطنز و خالدآباد و جمعی از ایثارگران و رزمندگان در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز تشکیل گردید.

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، جلسه تجلیل از خانواده های معزز شهداء و جانبازان عملیات غرورآفرین فتح المبین با حضور آقایان هنرمندی معاونت فرمانداری ، دادستان شهرستان نطنز ، فرماندهی سپاه ، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات آموزش و پرورش ، شبکه بهداشت و درمان و مخابرات و نمایندگان شهرداری نطنز و خالدآباد و جمعی از ایثارگران و رزمندگان در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز تشکیل گردید.
بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی و پخش کلیپ سخنرانی مقام معظم رهبری مدظله العالی در مورد فتح خرمشهر ، وصیت نامه بکی از شهداء توسط امیرانی رئیس بنیاد شهید قرائت گردید.
در ادامه آقای دکتر گلی ریاست شبکه بهداشت و درمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از زحمات خانواده های شهدا وایثارگران قدردانی نمود.
سپس جهانبانی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز، پیرامون تشکیل ستادی در این زمینه به ریاست فرماندار و عضویت  ، سپاه ، بنیاد شهید و این اداره  توضیحاتی را ارائه نمودند.
سپس دادستان ، فرمانده سپاه ، معاونت فرماندار در تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهداء وایثارگران  سخنرانی و سردار عزیزگل و آقای عباس احمدی جانباز فتح خرمشهر به بیان خاطراتی در این زمینه پرداختند.
در پایان جلسه که از معنویت خاصی برخوردار بود از این خانواده ها تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی