شما اینجا هستید

سیاسی » حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت وفات حضرت زینب(س)، اظهار کرد: حضرت زینب(س) درواقع حافظ حماسه حسینی بود و پس از شهادت امام حسین(ع) ویاران ایشان در کربلا، در کوفه و شام، رسالت خویش را به‌خوبی انجام داد و با استفاده از فرصت‌ها، ضربه‌های کاری بر دشمن وارد کرد
گروه : سیاسی

  1. حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت وفات حضرت زینب(س)، اظهار کرد: حضرت زینب(س) درواقع حافظ حماسه حسینی بود و پس از شهادت امام حسین(ع) ویاران ایشان در کربلا، در کوفه و شام، رسالت خویش را به‌خوبی انجام داد و با استفاده از فرصت‌ها، ضربه‌های کاری بر دشمن وارد کرد.

وی افزود: حضرت زینب(س) با خطبه‌های آتشین خویش، تبلیغات دروغین بنی‌امیه را خنثی کرد و مردم کوفه را به خاطر پیمان‌شکنی‌شان، از خواب غفلت بیدار و نیز هیاهوی تبلیغات دروغین یزید در میان مردم شام را برملا و زمینه انقلاب را در کوفه و شام فراهم کرد، به‌گونه‌ای که یزید با دستپاچگی از کار خود اظهار ندامت کرد و اهل‌بیت پیامبر(ص) را با احترام فراوان به مدینه بازگرداند.

عقیلی با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر، تصریح کرد: دهه مبارک فجر ایام‌الله فراموش‌نشدنی است و هرگز از اذهان مردم پاک نخواهدش و درواقع دهه فجر، بهار جهاد تبیین و یکی از عرصه‌های مهم و دائمی جریان حق و باطل است.

امام‌جمعه بادرود ادامه داد: امروز دشمن به دنبال انکار و پنهان کردن موفقیت‌های جبهه حق است و باید دستاوردهای انقلاب گفته شود، دشمن با وارونه نمایی و سیاه نمایی و بزرگنمایی کاستی‌های جبهه حق، به دنبال ضربه زدن به این نظام است.

عقیلی تصریح کرد: حادثه ۶ بهمن سال ۶۰ اتفاق مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که با درایت مردم آمل به سرانجام رسید، در این زمینه منافقین با کمونیست‌ها یک‌صدا شدند تا در برابر جمهوری اسلامی بایستند و نظام نوپای اسلامی را با چالشی بزرگ روبه‌رو سازند، آن‌ها تلاش می‌کردند تا با مبارزه در نقاط شمالی کشور به‌نوعی تلاش رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهند، منافقین در کردستان نیز آشوب ایجاد کرده بودند.

وی گفت: دشمن بارها سعی کرده از طریق تبلیغات و رسانه‌های در اختیار خود به‌نظام آسیب بزند، اما دشمن نقش مردم همیشه درصحنه را نادیده گرفته و دشمن بداند که ایمان مردم در این راه نفوذناپذیر است و در برابر همه هجمه‌های دشمن ایستادگی خواهیم کرد و در این ایام هم در روز ۲۲ بهمن و هم انتخابات پیش رو با حضور انبوه و مشارکت بالا برگ زرین دیگری در افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت خواهیم کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی