شما اینجا هستید

سیاسی » حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با تبریک روز پزشک بیان کرد: سالروز میلاد ابن‌سینا را به‌عنوان روز پزشک نام‌گذاری کرده‌اند که یک‌عمر در حوزه پزشکی خدمات ارزشمندی ارائه داد، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام پزشکان که حرفه و رسالت‌شان با والاترین ارزش‌های انسانی یعنی پایبندی به اصول اخلاقی برای خدمت به همنوعان درآمیخته است.
گروه : سیاسی

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با تبریک روز پزشک بیان کرد: سالروز میلاد ابن‌سینا را به‌عنوان روز پزشک نام‌گذاری کرده‌اند که یک‌عمر در حوزه پزشکی خدمات ارزشمندی ارائه داد، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام پزشکان که حرفه و رسالت‌شان با والاترین ارزش‌های انسانی یعنی پایبندی به اصول اخلاقی برای خدمت به همنوعان درآمیخته است.

وی افزود: افتخار داشتن چهره برجسته‌ای چون ابن‌سینا در تاریخ سرزمین‌مان، این وظیفه را بر دوش پزشکان میهن می‌نهد.

قاسمی اضافه کرد: حقیقتاً پزشکان، این سپیدپوشان متعهد، در ماه‌هایی که گذشت با مسؤولیت‌پذیری، نوع‌دوستی و فداکاری مثال‌زدنی هرچه در توان داشتند برای مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت انسان‌ها در طبق اخلاص نهادند تا بار دیگر ثابت کنند آرامش خاطر و شادمانی‌شان با تسکین درد بیماران گره‌خورده است.

امام جمعه بادرود با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی یکایک پزشکان، این روز خجسته را به جامعه پزشکی به‌ویژه پزشکان بیمارستان فاطمیه و کلیه پزشکان خدمت گذار سطح شهرستان نطنز و بخش بادرود تبریک گفت و از خداوند منان سلامت و توفیق روزافزون آنان را خواستار شد.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: در این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت درزمینه گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.

قاسمی عنوان کرد: هیأت دولت با توجه به وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می‌کوشد درزمینه گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد..

امام‌جمعه بادرود ادامه داد: یکی از علل جاودانگی نام و یاد شهید رجایی و باهنر صداقت و اخلاص و ایمان و تعهد مکتبی آنان نسبت به شهدا و امام شهدا بود.

وی خاطرنشان کرد: از مسؤولان استان اصفهان می‌خواهیم که در زمینه عزل و نصب افراد در شهرستان از نیروهای بومی و شهرستانی استفاده کنند، چراکه افراد بومی با شناختی که از شهرستان و منطقه دارند بهتر می‌توانند مدیریت کنند و کارها را ساماندهی کنند و از مدیریت پروازی که برای دولت هزینه‌بر است پرهیز کنند….

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی