شما اینجا هستید

اجتماعی » حواشی و متن میز خدمت فرمانداری شهرستان نطنز در مسجد امام رضا (ع) بادرود

🌐حواشی و متن میز خدمت فرمانداری شهرستان نطنز در مسجد امام رضا (ع) بادرود

🔸به مناسبت هفته دولت شب گذشته میز خدمت فرمانداری شهرستان نطنز با حضور فرماندار نطنز، بخشدار بادرود، معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بادرود بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا (ع) بادرود برگزار شد.

🔹در ابتدا محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز ضمن ارائه گزارش برخی از عملکردهای دولت در حوزه راه، روکش آسفالت، لایروبی قنوات، لایروبی مسیل‌ها و بیان درصدهای قابل‌توجه رشد فعالیت نسبت به سال گذشته از رشد ۷۴ درصدی اشتغال در مراکز صنعتی، معدنی و تجاری شهرستان و رشد ۱۵۶ درصدی سرمایه گزاری در واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری خبر داد

🔻مسائل مطرح‌شده توسط اهالی بادرود در جلسه
🔺حاج رحمت حفاری: حدود ۳۰ سال است ساختمان گاراژ را ساخته و در ماده ۱۰۰ هم جریمه پرداخت ولی هنوز انشعاب برق ندادند که فرماندار در پاسخ گفت: وقتی جریمه ماده ۱۰۰ را پرداخت کردید باید انشعاب دریافت کنید، مستندات را بیاورید تا به اداره برق ابلاغ کنیم.
🔹حاج رسول شکاری: چرا باوجود افزایش ۴۰۰ درصدی روشنایی، هنوز میدان ترگل بادرود در خاموشی بسر می‌برد، فرماندار با تماس با مهندس احتشامی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل خواستار حل مشکل شد.
🔸حاج علی نائینی همه در این جلسه خواستار اصلاح ورودی و خروجی میدان ترگل بادرود شد.
🔹حاج حسین میرزاییان: چرا مدارس طرح برکت و طرح علوی هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و هیچ اقدامی انجام‌نشده است؟
چرا برخی از ادارات بادرود دچار کمبود نیرو هستند؟(جهاد، کمیته امداد و اوقاف)
چرا تکلیف ۱۳ هکتار زمین شهرک رؤیا مشخص نمی‌شود؟
♨️توضیحات شهردار
دو دوره چهارم شورا تفاهمی بین شورا و دکتر محققی برای الحاق ۱۳ هکتار زمین به شهر در زمینی که هم‌اکنون به شهرک رؤیا معروف است منعقد و مقرر می‌شود از ۲۳۰ پلاک بیش از ۶۰ پلاک به شهرداری واگذار شود.
⭕️مجدد توافقی صورت می‌گیرد که ۳۰ پلاک مجدد به دکتر محققی برگردانند و کاری که وظیفه شهرداری نیست را گفته‌اند شهرداری انجام ندهد، مجدد سال گذشته با آقای محققی توافق کردیم که ۳۰ پلاک را به شهرداری برگرداند ولی یک سال از این توافق گذشته است.
♨️♨️بعد از اعتراض جالسین در جلسه به مشخص نشدن تکلیف زمین‌های شهرک رؤیا فرماندار نطنز گفت: بعد از هفته دولت جلسه‌ای با محوریت فرمانداری و با حضور نماینده مالک، دستگاه‌هایی خدمات رسان مرتبط، شهرداری و شورا برگزار و تکلیف زمین مشخص شود و در این جلسه مشخص شود شورا چگونه مصوب کند و شهرداری چکار کند، ♨️فرماندار گفت که این کار را درگیر و دار لجبازی نیندازید و مردم نباید معطل این چیزها شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی