شما اینجا هستید

سیاسی » ضرورت تسریع در عملیات اجرایی مسکن ملی نطنز امام‌جمعه نطنز با اشاره به آغاز عملیات مسکن ملی در نطنز گفت: مردم در بحث مسکن و معیشت دچار مشکل هستند، سرعت اجرای مسکن ملی در نطنز ضعیف است و باید قوی‌تری انجام شود
گروه : سیاسی , شهرستان

ضرورت تسریع در عملیات اجرایی مسکن ملی نطنز
امام‌جمعه نطنز با اشاره به آغاز عملیات مسکن ملی در نطنز گفت: مردم در بحث مسکن و معیشت دچار مشکل هستند، سرعت اجرای مسکن ملی در نطنز ضعیف است و باید قوی‌تری انجام شود.

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز با تسلیت حادثه تروریستی شاه‌چراغ اظهار کرد: یکشنبه ۲۲ مرداد، حرم شاه‌چراغ (ع) در شیراز برای دومین در ۱۰ ماه اخیر موردحمله تروریستی قرار گرفت، در این اقدام تروریستی ۲ تن به شهادت رسیده و ۷ نفر زخمی شده‌اند.

وی با بیان اینکه نقطه هدف اقدامات تروریستی پیشین اماکن و مناطق سیاسی بودند، افزود: حتی حرم امام‌خمینی (ره) باوجود جنبه‌های دینی و محل برگزاری رژه نیروهای نظامی نیز سیاسی به شمار می‌رود، با این‌وجود در حملات جدید (حرم امام رضا (ع) و حرم شاه‌چراغ) هدف از اماکن سیاسی به مذهبی تغییریافته است.

یعقوبی گفت: غرب، رژیم صهیونیستی و داعش به‌عنوان عامل میدانی آن‌ها باهدف ایجاد تنش میان مردم ایران و مهاجران این کار را انجام می‌دهند، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی‌اش از هر تلاشی برای تغییر توجه ایران به‌جایی غیر از محور ایران-مدیترانه فروگذار نیستند.

امام جمعه نطنز ادامه داد: دشمنان با طراحی این ترورهای کور تلاش دارند از نزدیکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین جلوگیری کنند، آن‌ها می‌دانند برخلاف مناطق دیگر، هرگونه درگیری در کریدور ایران-مدیترانه به تسلط محور مقاومت بر زمین منجر می‌شود، درحالی‌که درباره قفقاز، خلیج‌فارس، افغانستان و آسیای میانه این‌گونه نیست و این مسئله هدف طراحان است و به انحای مختلف پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف دشمن در این ترورها تلاش برای تحریک گسل‌های مذهبی است، حمله اتباع مهاجر با مذهب اهل سنت به اماکن مذهبی اهل تشیع نشان می‌دهد سناریوی اصلی متمرکز بر مسائل مذهبی است.

یعقوبی ادامه داد: در بحث اقتصاد، محیط‌زیست و امور خدماتی انتقاداتی به دولت ایران وارد است، اما امنیت حوزه‌ای است که نقطه قوت بی‌چون‌وچرای آن تلقی می‌شود، حمله به عنصر امنیت تلاشی برای ناکارآمد نشان دادن وجهی از دولت است که پیش‌ازاین در آن کارآمد تلقی می‌شده است، این مسئله هدف روندی طراحان است.

امام‌جمعه نطنز گفت تحت‌الشعاع قرار دادن موفقیت‌های اخیر دولت را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و بیان کرد: اعلام توافق ایران و آمریکا که بر مبنای آنچه اعلام‌شده چهار زندانی آمریکایی در ایران در ازای زندانیان ایرانی در آمریکا به همراه ۶ میلیارد دلار بلوکه‌شده ایران در کره جنوبی آزاد می‌شوند، هراس بازیگران منطقه‌ای را برانگیخته است، آنچه بر این هراس دامن زده، دنباله‌های پنهان‌تر این توافق است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک هفته دولت و تشکر از اقدامات دولت اظهار کرد: حقیقتاً مردم در بحث مسکن و معیشت دچار مشکل هستند و توقع اقدامات جدی‌تری در بحث تورم دارند و در بحث مسکن ضمن تشکر از آغاز عملیات مسکن ملی در نطنز باید عرض کنم سرعت کار ضعیف است و باید قوی‌تری انجام شود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی