شما اینجا هستید

بخش بادرود » فرماندار در نشست با دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای شهرستان: در قانون جدید تخلفات جرم انگاری شده و افرادی که تخلف کنند نقره داغ خواهند شد.

فرماندار در نشست با دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای شهرستان: در قانون جدید تخلفات جرم انگاری شده و افرادی که تخلف کنند نقره داغ خواهند شد.

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی کارگروه اجرای انتخابات ، محمد ظریفی صبح چهارشنبه ۶ دی ماه در جلسه مشارکت حداکثری انتخابات که با حضور معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و امامزاده،دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها با دهیاران و شوراهای روستا با توجه به ظرفیت ویژه آنها در ارتباط با عموم مردم و پل ارتباطی با اهالی روستا می‌تواند در ایفای چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری بویژه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مؤثر باشد.

وی ادامه داد در این دوره از انتخابات مواردی که قبلا تخلف انتخاباتی نامگذاری میشد جرم انگاری شده و عواقب جدی متوجه افراد خاطی میگردد.

 

وی افزود: تمامی ارکان انتخاباتی و نهادهای نظارتی در جلسات متعدد، برای جلوگیری از تخلفات مختلف متحد القول و کاملا جدی هستند.

فرماندار شهرستان در بخشی از سخنان خود به اهمیت مسئله انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب به هر روش و ترفندی به دنبال القای ناامیدی و کمرنگ نمودن اهمیت انتخابات هستند.

وی بیان کرد: دهیاران با توجه به جایگاه ارتباطی با مردم روستاها نقش ویژه ای در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و ناکام نمودن نقشه های پلیدشان را دارند.

ظریفی با تاکید بر چهار اصل مهم امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در برگزاری انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرهیز از جانب داری از کاندیداها و سوگیری های احتمالی و همچنین صیانت از رأی مردم اولویت مجریان انتخابات است و در این راستا از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا بهره گیری خواهیم کرد.

وی در پایان از زحمات و اهتمام شبانه روزی دهیاران و شوراها در رفع مشکلات مردم و روستاها و همفکری با اعضای کارگروه اجرای انتخابات شهرستان به عنوان نماینده حاکمیت در روستاها تشکر و قدردانی نمود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی