شما اینجا هستید

بخش بادرود » اهم و اخص خطبه های نماز جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ بادرود
گروه : بخش بادرود
نویسنده : سعید نوریان

به نقل از امام جمعه محترم شهر بادرود، آیت‌الله عقیلی:

۲۲ بهمن، نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان با حضور در بین مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با صدای بلند و مبتنی بر واقعیات و پیشرفت‌های به دست آمده اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی قله‌های عزت و افتخار را به رهبری مقام معظم رهبری فتح کرده است.

ایشان با اشاره به تأسف رهبر معظم انقلاب و دغدغه ایشان مبنی بر اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردها به اطلاع مردم رسانده نمی‌شود، گفت: خیلی مواقع خدمات انجام شده مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و زحمات دیده نمی‌شود؛ بنابراین اینگونه اخبار دستاوردها با فعالیت مناسب رسانه‌ای باید به گوش مردم رسانده شود.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است و نقشه‌های شوم آن‌ها را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند.

ایشان در ادامه به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:

استقلال سیاسی و اقتصادی

پیشرفت‌های علمی و فناوری

توسعه زیرساخت‌ها

افزایش سوادآموزی

خدمات بهداشتی و درمانی

عدالت اجتماعی

آیت‌الله عقیلی در پایان با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور توسط مسئولان، خاطرنشان کرد: مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند و باید از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.

۲۲ بهمن، روز تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است. همه ما باید با حضور گسترده در راهپیمایی این روز، وحدت و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم و به دشمنان نشان دهیم که تا پای جان از انقلاب خود دفاع خواهیم کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بادرود خبر | خبری | تحلیلی